Hoşgeldiniz ( Giriş | Kayıt Ol )

 
Reply to this topicStart new topic
Önündeki Lüks Araca Dayanamayıp Sağlayan :), İşte Lada Samara
abdullahaybas
mesaj Apr 22 2011, 08:49 AM
İleti #1


Üye
*

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 63
Katılım: 17-February 10
Nereden: Kmaraş
Üye No: 9,096
Kan Grubu: 0 Rh +
Yaş: 27



Arkadaşlar linkteki video klibi mutlaka izleyin...Belki izleyenleriniz vardır ama izlemeyenler için şahane bir video klip.

http://www.izlesene.com/video/iste-lada-samara/221741

Kazasız belasız ladalı günler dilerim...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
özelek
mesaj Apr 25 2011, 04:43 PM
İleti #2


Üye
*

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 90
Katılım: 2-September 10
Nereden: eskişehir
Üye No: 9,979
Şehir: ESKİŞEHİR
Kan Grubu: 0 Rh +
Yaş: 47
Lada Modeli : Lada Samara
Mesleğim: elektrik tesisat
Lada'nızın Model Yılı ve Detayları: 93 model samara



gerçektende ladanın gücünü gösteriyorr.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Merterak
mesaj Apr 25 2011, 08:32 PM
İleti #3


LADA KULÜBÜ PREMIUM Üye
*******

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 3,396
Katılım: 8-February 08
Nereden: 42 Konya-Antalya 07
Üye No: 4,306
Şehir: KONYA
Kan Grubu: B Rh +
Yaş: 27
Lada Modeli : Lada Samara
İsim: Mert
2. Araç Bilgileri : Renault



Arkaya yapışmış gidiyor smile.gif Ama bu hızda bir kaza olsa parçaları bulunmaz blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
imbo
mesaj Apr 25 2011, 09:08 PM
İleti #4


LADA KULÜBÜ PREMIUM Üye
*******

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 2,013
Katılım: 26-April 09
Üye No: 7,511
Şehir: BURSA
Kan Grubu: 0 Rh +
Yaş: 29
Lada Modeli : Lada Samara
İsim: ibrahim
Lada'nızın Model Yılı ve Detayları: 1994/HB



bana biraz aldatmaca gibime geliyor,
180 km hız ve hiç bozmadan 4:30 dakika boyunca 180 km hız yapaçanız ve kamerayla çok net görüntü yakalıcanız ???
ne bilim doğruysa birşey dyemicem bravoo...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ramchi
mesaj Apr 25 2011, 09:21 PM
İleti #5


Üye
*

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 21
Katılım: 25-March 11
Üye No: 10,810
Kan Grubu: 0 Rh +
Yaş: 29



bence km göstergesindeki kadranı ters takmışlar araç aslında 80 le gidiyo. ama uzun tarafı 180 ni gösteriyo.okadar uzun süre o hızda o trafikte gidilmez bunu anlamamak zor olmasa gerek..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kursad
mesaj Apr 25 2011, 09:32 PM
İleti #6


LADA KULÜBÜ PREMIUM Üye
*******

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 2,197
Katılım: 12-August 08
Üye No: 5,799
Şehir: AMASYA
Kan Grubu: 0 Rh +
Yaş: 38
Lada Modeli : Lada Samara
Mesleğim: Gazete-Matbaa
Lada'nızın Model Yılı ve Detayları: 94 Samara



Niye gitmesin arkadaşım. Bakımlı bir motor gider. Hangi sitede olduğunu hatırlamıyorum amma adam vega ile 10 dakika boyunca 190 km den aşağı düşmeden yol katettiği video var. lada vega 190 km diye arattır video paylaşım sitelerinde bulursun.

ben genelde arabamı 130-150 km arası kullanırım duble yollarda. sol kolum camın kenarıa dayanmış başımla avucuma yaslanırım sağ elimin işaret parmağıyla orta parmağı direksiyonun alt kısmında direksiyonu tutar vaziyette virajlara girerim, rahatsız etmez. Yani bazı arkadaşlar gibi iki elle direksiyonu sıkı sıkıya tutarak kullanmam. Ladaların yol tutuşu mükemmel olduğundan 130-150 km hızlarda virajda savurma yatma gibi derdin olmaz. Buda süspansiyonun sertliğinden, alt viraj denge kollarının mercedesle birebir olmasından kaynaklanır. Kısacası araçlarımız ufak olsada bir çok markanın yol tutuşundan mükemmel bir yol tutuşu vardır. Bu farkı ancak usta olan şöfor anlar. Kısacası tofaştan renodan ladaya geçen arkadaşlar o arabalarla kıyaslamasınlar arabalarını.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
imbo
mesaj Apr 25 2011, 09:38 PM
İleti #7


LADA KULÜBÜ PREMIUM Üye
*******

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 2,013
Katılım: 26-April 09
Üye No: 7,511
Şehir: BURSA
Kan Grubu: 0 Rh +
Yaş: 29
Lada Modeli : Lada Samara
İsim: ibrahim
Lada'nızın Model Yılı ve Detayları: 1994/HB



kürşat abi sanada hayırlı akşmlar,
abi ben araçalrımıza mana ve yorum yapmadım,
bana biraz çelişkili geldi izlediğim video ona deyindim,
nebilim yani 4:30 dakika boyunca 180 km hız yapçan 180 km hız haifife alıncak bir hız değil
benim söylemek istediğim o hızda giderken diğer arçaların çok sakin geçiyor hele yan taraftaki yoldaki araçların durdupu bile belli yol tıkanıklığı bence bana o tuhaf geldi
yoksa bende 180 km yapçak yol bulamadım şehir içinde yoksa şöferlime laf ettirmem...
seni seviyorum kürşat abim...
saygılarımla...

Bu ileti imbo tarafından Apr 25 2011, 09:39 PM yeniden düzenlenmiştir.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kursad
mesaj Apr 25 2011, 09:56 PM
İleti #8


LADA KULÜBÜ PREMIUM Üye
*******

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 2,197
Katılım: 12-August 08
Üye No: 5,799
Şehir: AMASYA
Kan Grubu: 0 Rh +
Yaş: 38
Lada Modeli : Lada Samara
Mesleğim: Gazete-Matbaa
Lada'nızın Model Yılı ve Detayları: 94 Samara



İmbo bende seni seviyorum smile.gif
kardeş o yavaşlık digital kameralardan kaynaklanıyor. Normal kasetli bir kamera kayıt sistemi olan hızı gösterir. Araç sollarken yavaş geçiyormuş gibi görünmesinin sebebi budur. Ayrıca otoban olduğundan dolayı yol 125 km hızdan aşağı giden olduğunu tahmin etmiyorum. 180 le giderken yandaki araçların hızı en az 120 dir seninle onun arandaki hız 60 yapıyor 60 km hizlada duran bir araç olduğunu var saysak öyle hızlı bir görüntü elde edemezsin.

ayrıca trafik hızlı aktığından dolayı ve yolun çok şeritli vede trafik yoğunluğunun olmaması o kadar dakikadır yolda gitmesine sebep olarak görüyorum. dikkat ettiysen karşı şerit daha doluydu. Ben o kadar dakika gitmez derken motor performansı olarak algıladım. lada vegalardaki devir saatlerine bakarsan o hızlara 4500-5000 devirler arası ulaşılıyor. samarada o hızla giderken motor deviri en fazla 5500 d/d dır ve lada motoru uzun süre o devirde gidecek performanstadır.
bunu demek istemiştim.

sevgilerimle
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kursad
mesaj Apr 25 2011, 09:59 PM
İleti #9


LADA KULÜBÜ PREMIUM Üye
*******

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 2,197
Katılım: 12-August 08
Üye No: 5,799
Şehir: AMASYA
Kan Grubu: 0 Rh +
Yaş: 38
Lada Modeli : Lada Samara
Mesleğim: Gazete-Matbaa
Lada'nızın Model Yılı ve Detayları: 94 Samara



Birde arkadaşlar unutmadan söyleyeyim.

bana verilen bilgilere göre (yanlışım varsa düzeltin) ladaların şanzuman dişli oranları porche ile aynıdır. düşük devirlerde bu hızlara ulaşmasının ve 3 vites 130 ları bulmasının sebeni buna bağlıyorum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fatih_eyupoglu_6...
mesaj Apr 26 2011, 10:43 AM
İleti #10


LADA KULÜBÜ PREMIUM Üye
*******

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 2,073
Katılım: 19-October 07
Nereden: TRABZON MERKEZ
Üye No: 3,171
Şehir: TRABZON
Kan Grubu: A Rh +
Yaş: 31
Lada Modeli : Lada Samara
Lada'nızın Model Yılı ve Detayları: 1994 HB



sarrrr yavrum ladaaa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Merterak
mesaj Apr 26 2011, 07:57 PM
İleti #11


LADA KULÜBÜ PREMIUM Üye
*******

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 3,396
Katılım: 8-February 08
Nereden: 42 Konya-Antalya 07
Üye No: 4,306
Şehir: KONYA
Kan Grubu: B Rh +
Yaş: 27
Lada Modeli : Lada Samara
İsim: Mert
2. Araç Bilgileri : Renault



QUOTE(kursad @ Apr 25 2011, 10:32 PM) *
Niye gitmesin arkadaşım. Bakımlı bir motor gider. Hangi sitede olduğunu hatırlamıyorum amma adam vega ile 10 dakika boyunca 190 km den aşağı düşmeden yol katettiği video var. lada vega 190 km diye arattır video paylaşım sitelerinde bulursun.

ben genelde arabamı 130-150 km arası kullanırım duble yollarda. sol kolum camın kenarıa dayanmış başımla avucuma yaslanırım sağ elimin işaret parmağıyla orta parmağı direksiyonun alt kısmında direksiyonu tutar vaziyette virajlara girerim, rahatsız etmez. Yani bazı arkadaşlar gibi iki elle direksiyonu sıkı sıkıya tutarak kullanmam. Ladaların yol tutuşu mükemmel olduğundan 130-150 km hızlarda virajda savurma yatma gibi derdin olmaz. Buda süspansiyonun sertliğinden, alt viraj denge kollarının mercedesle birebir olmasından kaynaklanır. Kısacası araçlarımız ufak olsada bir çok markanın yol tutuşundan mükemmel bir yol tutuşu vardır. Bu farkı ancak usta olan şöfor anlar. Kısacası tofaştan renodan ladaya geçen arkadaşlar o arabalarla kıyaslamasınlar arabalarını.



Abi bahsettiğin video bu sanırım

http://www.izlesene.com/video/lada-hiz/368227
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cem
mesaj Apr 26 2011, 08:59 PM
İleti #12


LADA KULÜBÜ PREMIUM Üye
*******

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 2,035
Katılım: 5-July 06
Nereden: Küçükçekmece
Üye No: 51
Şehir: İSTANBUL
Kan Grubu: A Rh +
Yaş: 39
Lada Modeli : Lada Samara
İsim: cem
Lada'nızın Model Yılı ve Detayları: .



QUOTE(kursad @ Apr 25 2011, 10:32 PM) *
Niye gitmesin arkadaşım. Bakımlı bir motor gider. Hangi sitede olduğunu hatırlamıyorum amma adam vega ile 10 dakika boyunca 190 km den aşağı düşmeden yol katettiği video var. lada vega 190 km diye arattır video paylaşım sitelerinde bulursun.

ben genelde arabamı 130-150 km arası kullanırım duble yollarda. sol kolum camın kenarıa dayanmış başımla avucuma yaslanırım sağ elimin işaret parmağıyla orta parmağı direksiyonun alt kısmında direksiyonu tutar vaziyette virajlara girerim, rahatsız etmez. Yani bazı arkadaşlar gibi iki elle direksiyonu sıkı sıkıya tutarak kullanmam. Ladaların yol tutuşu mükemmel olduğundan 130-150 km hızlarda virajda savurma yatma gibi derdin olmaz. Buda süspansiyonun sertliğinden, alt viraj denge kollarının mercedesle birebir olmasından kaynaklanır. Kısacası araçlarımız ufak olsada bir çok markanın yol tutuşundan mükemmel bir yol tutuşu vardır. Bu farkı ancak usta olan şöfor anlar. Kısacası tofaştan renodan ladaya geçen arkadaşlar o arabalarla kıyaslamasınlar arabalarını.



Yanlış araba kullanıyorsunuz. Direksiyonun doğru tutuş pozisyonu saatin 9-15 şekli olmalıdır. Ani bir manevra yapmanız gerektiğinde sizin kullanış şeklinizle direksiyonu yönlendiremezsiniz kaza kaçınılmaz olur. Direksiyon ne sıkı nede gevşek tutulmalıdır. Sıkı direksiyon tutulması boş yere kendinizi yormanıza gevşek tutmakta ani direksiyon hareketinde direksiyonun avucunuzda kaymasına neden olacaktır.
Mercedesle Lada'nın hiç bir ön takım sistemi uymazda benzemezde. Çünkü lada da mcpherson sistem mevcutken mercedesin bineklerinde çift salıncaklı süspansiyon kullanılır.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cem
mesaj Apr 26 2011, 09:02 PM
İleti #13


LADA KULÜBÜ PREMIUM Üye
*******

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 2,035
Katılım: 5-July 06
Nereden: Küçükçekmece
Üye No: 51
Şehir: İSTANBUL
Kan Grubu: A Rh +
Yaş: 39
Lada Modeli : Lada Samara
İsim: cem
Lada'nızın Model Yılı ve Detayları: .



QUOTE(kursad @ Apr 25 2011, 10:59 PM) *
Birde arkadaşlar unutmadan söyleyeyim.

bana verilen bilgilere göre (yanlışım varsa düzeltin) ladaların şanzuman dişli oranları porche ile aynıdır. düşük devirlerde bu hızlara ulaşmasının ve 3 vites 130 ları bulmasının sebeni buna bağlıyorum


Porsche ile aynı olduğunu sanmıyorum Bundan öte dişli oranları uzun olduğu için yüksek sürate çıkıyor. Ekonomi amaçlı düşünülmüş bir dişli oran ladalardaki..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kursad
mesaj Apr 26 2011, 09:22 PM
İleti #14


LADA KULÜBÜ PREMIUM Üye
*******

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 2,197
Katılım: 12-August 08
Üye No: 5,799
Şehir: AMASYA
Kan Grubu: 0 Rh +
Yaş: 38
Lada Modeli : Lada Samara
Mesleğim: Gazete-Matbaa
Lada'nızın Model Yılı ve Detayları: 94 Samara



Benim dedigim video bu

http://www.youtube.com/watch?v=N0yikeVO_R0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ifatuning
mesaj Apr 26 2011, 10:23 PM
İleti #15


LADA KULÜBÜ GOLD Üye
*****

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 852
Katılım: 12-November 06
Nereden: Mardin
Üye No: 663
Şehir: MARDİN
Kan Grubu: A Rh +
Yaş: 27
Lada Modeli : Lada Samara



ben 180 i benimkinde çok gördüm fakat devamlı 180 le gitmedim fakat araçlarımızın motorları o hızlarda uzun süre rahat rahat gider.ben mardine gelirken konyadan çıktım şanlıurfaya kadar ibreyi 130km den aşağı indirmedim.az buz bir mesafe değil yaklaşık 780km ve çok çok rahat gittim Allah'a şükür.Arabalarımıza bol bol MAŞAALLAH diyelim arkadaşlar smile.gif MAŞAALLAH smile.gif

Bu ileti ifatuning tarafından Apr 26 2011, 10:24 PM yeniden düzenlenmiştir.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kursad
mesaj Apr 26 2011, 11:58 PM
İleti #16


LADA KULÜBÜ PREMIUM Üye
*******

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 2,197
Katılım: 12-August 08
Üye No: 5,799
Şehir: AMASYA
Kan Grubu: 0 Rh +
Yaş: 38
Lada Modeli : Lada Samara
Mesleğim: Gazete-Matbaa
Lada'nızın Model Yılı ve Detayları: 94 Samara



QUOTE(cem @ Apr 26 2011, 09:59 PM) *
Yanlış araba kullanıyorsunuz. Direksiyonun doğru tutuş pozisyonu saatin 9-15 şekli olmalıdır. Ani bir manevra yapmanız gerektiğinde sizin kullanış şeklinizle direksiyonu yönlendiremezsiniz kaza kaçınılmaz olur. Direksiyon ne sıkı nede gevşek tutulmalıdır. Sıkı direksiyon tutulması boş yere kendinizi yormanıza gevşek tutmakta ani direksiyon hareketinde direksiyonun avucunuzda kaymasına neden olacaktır.
Mercedesle Lada'nın hiç bir ön takım sistemi uymazda benzemezde. Çünkü lada da mcpherson sistem mevcutken mercedesin bineklerinde çift salıncaklı süspansiyon kullanılır.


Viraj denge kollarının yani viraj denge çubuğunun mercedesten calinip taklit edildigini demek istemiştim. süspansiyon sisteminin değil. Direksiyon tutuş şeklimin doğru olmadığnı biliyorum. bu kullanış şeklini duble yollarda yaparım. o şekilde tek tehlike arzeden olay ön tekerin gümlemesinde direksiyonu tutamamak olur. lastikler dubleks lastik olduğundan o korkuda ortadan kalkıyor. onun haricinde başa gelecek olan çekilir diyorum.

sevgilerimle
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cem
mesaj Apr 27 2011, 12:24 AM
İleti #17


LADA KULÜBÜ PREMIUM Üye
*******

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 2,035
Katılım: 5-July 06
Nereden: Küçükçekmece
Üye No: 51
Şehir: İSTANBUL
Kan Grubu: A Rh +
Yaş: 39
Lada Modeli : Lada Samara
İsim: cem
Lada'nızın Model Yılı ve Detayları: .




Viraj demirinin taklit edilecek bir yanı yok. Burulma direnci yüksek demirinin araçlara uyarlanmış hali diyebiliriz. Mesela pist yarış araçlarında sertliği daha da fazla viraj demiri tercih edilir. Ayrıca Lada samarayla Mercedes yapı itibariyle birbirine benzer araçlarda değil. Birisi önden çekiş diğeri arkadan itişli. Bu nedenle süspansiyon sistemleride aynı olma ihtimali söz konusu değil. Süspansiyonda taklit edilecek bir durum yok. mcpherson sistemler zaten yapı itibariyle birbirlerine benzerler çalışma sistemleri aynıdır. Mcpeherson sistemler Daha az yer kaplarlar daha komplikedirler bu nedenle günümüzde en çok kullanılan sistemdir. .
9-15 bütün dünyada kabul edilen doğru sürüş pozisyonu. Sadece tekerlek patladığında değil başka zamanlarda da 9-15 lazım olur. Duble yollar yani bölümmüş yolların etrafı kapatılmadığı için bu yola insan çıkabilir hayvan çıkabilir. İnşaat kamyonlarında büyük kaya düşmüş olabilir. Yolda çukur oluşmuş olabilir yani bir çok ihtimal ani manevra yaptırmanıza gerektirebilir. Yani bu tip bir olayla karşılaşıldığı zaman genelde yoldan çıkma gibi ağır hasarlı kazalarla ve ölümle sonuçlanıyor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BATIKAN
mesaj May 2 2011, 09:24 PM
İleti #18


LADA KULÜBÜ Üyesi
***

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 197
Katılım: 11-June 10
Nereden: 0532 460 66 83
Üye No: 9,637
Şehir: İSTANBUL
Kan Grubu: B Rh +
Yaş: 34
Lada Modeli : Lada Samara
İsim: BATIKAN



helal sana tebrik ederim . ayrıca paylaşım için tşk.ler
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danger
mesaj May 2 2011, 10:16 PM
İleti #19


LADA KULÜBÜ Üyesi
***

Grup: Lada Kulübü Üyesi
İleti: 187
Katılım: 7-November 07
Nereden: tuzla
Üye No: 3,330
Kan Grubu: 0 Rh +
Yaş: 31
Lada Modeli : Lada Samara
Lada'nızın Model Yılı ve Detayları: 1994 smara sport 2004 samara



http://www.izlesene.com/video/iste-lada-samara/137704

bu da cok eski bir dostumun samarası

efsane 2004 samara
şimdi üyelerden kbekler 'de gölcükte görülebilir
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 



Basit Görünüm Tarih: 22nd November 2017 - 11:50 PM